Συμφωνητικό συνεργασίας - όροι και προϋποθέσεις.

 

 

Συμφωνητικό συνεργασίας όροι και προϋποθέσεις σύνδεσης στον κεντρικό σταθμό αποστολής SMS (σύντομων γραπτών μηνυμάτων) και Email (ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και τοποθέτησης ηλεκτρονικού μέσου πρόληψης - συναγερμού.

Η εταιρία SMARTALARM που αντιπροσωπεύεται από τον κύριο ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΣΠΥΡΟ ΑΝΔΡΕΑ του ΚΩΝ/ΝΟΥ, αποκαλούμενο στο εξής ιδιοκτήτης της εταιρίας, με αντικείμενο εργασίας την εμπορία και τοποθέτηση συστημάτων ασφαλείας, αποκαλούμενη στο εξής “εταιρία”.

Η τοποθέτηση του συστήματος συναγερμού περιλαμβάνει την επίδειξη λειτουργίας και την εκμάθηση σε ένα ή δύο άτομα.

Η τοποθέτηση περιλαμβάνει εγγύηση καλής λειτουργίας σε σύνολο 120 μηνών από την ημερομηνία τοποθέτησης, ανανεούμενη ανά 24 μήνες με την αλλαγή των μπαταριών του συστήματος και έλεγχο καλής λειτουργίας του συστήματος διαγνωστικές διαδικασίες.

Η εγγύηση καλής λειτουργίας περιλαμβάνει το σύνολο των συσκευών και της εργασίας τοποθέτησης και εξαιρεί:

  1. Την καλωδίωση (σε περίπτωση προεγκατεστημμένης καλωδίωσης).

  2. Τις μπαταρίες του συστήματος όπου η εγγύησή τους είναι έξι (6) μήνες.

Η εγγύηση καλής λειτουργίας διακόπτεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Σε περίπτωση επέμβασης μη εξουσιοδοτημένου ατόμου από την εταιρία, στο κύκλωμα και γενικά στο σύνολο της τοποθέτησης και των συσκευών του συστήματος συναγερμού.

  2. Σε περίπτωση παρόδου 2 μηνών από την προγραμματισμένη συντήρηση (την πάροδο συνολικά 26 μηνών από την τοποθέτηση ή την προηγούμενη συντήρηση).

Η συντήρηση του συστήματος πρέπει να προγραμματίζεται από τον πελάτη, όπου θα πρέπει να επικοινωνεί με την εταιρία, για τον προγραμματισμό ραντεβού. Η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να επικοινωνήσει με τον πελάτη για την υπενθύμιση της ανανέωσης της εγγύησης.

Σε προγραμματισμένη συντήρηση η εταιρία είναι υποχρεωμένη να ελέγχει και να αποκαθιστά τυχόν βλάβες, καθώς και να αντικαθιστά τις μπαταρίες του συστήματος (κεντρικής μονάδας και σειρήνας εξωτερικής αυτόνομης). Το κόστος της προγραμματισμένης συντήρησης ανέρχεται στην τιμή που θα συμφωνηθεί με τον πελάτη κατά την επικοινωνία του με την εταιρία μας.

Η εταιρία υποχρεούται να αλλάζει τους αρχικούς κωδικούς ασφαλείας της κεντρικής μονάδας "panel ID" και "PC PASSWORD" καθώς και τον κωδικό εγκαταστάτη από τους αρχικούς, σε κρυφούς δικούς της κωδικούς, για την διασφάλιση του συστήματος ασφαλείας και την αποφυγή επέμβασης σε αυτό από μη εξουσιοδοτημένα άτομα - τεχνικούς.

Οι κωδικοί αυτοί είναι στη διάθεση του πελάτη, μετά το πέρας της εγγύησης, όποια στιγμή ζητηθούν.

Η εγγύηση 10 ετών ισχύει εάν και εφ' όσον γίνεται αλλαγή μπαταριών ανά 2 χρόνια (24 μήνες) από την ημερομηνία εγκατάστασης του συστήματος.

Η εγγύηση των μπαταριών ανέρχεται σε 6 μήνες από την πρώτη λειτουργία τους.

Η εταιρία δεν φέρει ευθύνη και δεν είναι υποχρεωμένη να αντικαταστήσει υλικά σε περίπτωση επέμβασης στο σύστημα μη εξουσιοδοτημένων προσώπων απ' αυτήν.

Η εταιρία δεν διαθέτει τους κωδικούς κλειδώματος της μονάδας για απομακρυσμένη πρόσβαση και κωδικό εγκαταστάτη. Αν αυτό ζητηθεί, επαναφέρονται οι αρχικοί κωδικοί και είναι στη διάθεση του πελάτη (κατόπιν έγγραφης υπεύθυνης δήλωσης, με το γνήσιο της υπογραφής από κεπ, έγγραφο χορηγείται έτοιμο προς υπογραφή και συμπλήρωση στοιχείων από το site της εταιρίας) και η εταιρία παύει να έχει την ευθύνη της εγγύησης, της οποιασδήποτε αποκατάστασης βλάβης ή οικονομικής ικανοποίησης προς τον πελάτη και κατά συνέπεια την ευθύνη για την καλή λειτουργία του συστήματος. Ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη για την λειτουργία του συστήματος ασφαλείας μετά την έκδοση των αρχικών κωδικών ασφαλείας και εγκαταστάτη.

Η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για βλάβες που μπορεί να προκληθούν από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα και λάθος χειρισμούς.

Η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να πραγματοποιεί συνδέσεις σε κεντρικούς σταθμούς μη συνεργαζόμενων με αυτήν εταιριών.

Η εταιρία δεν είναι υπεύθυνη για την αποτελεσματικότητα του δικτύου - παρόχου τηλεφωνίας.

Η εταιρία δεν είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία και κάθε ενημέρωση από τον κεντρικό σταθμό.

Η εταιρία δεν εγγυάται για την απόδοση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και ως εκ τούτου την

άμεση παράδοση των μηνυμάτων της ειδοποίησης του συστήματος.

Η εταιρία δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη που μπορεί να προκληθεί από εξωγενείς προς αυτήν παράγοντες όπως: φθορά σε μαγνητικές επαφές που προκλήθηκαν από κακή χρήση ή χρονική φθορά αλουμινίου (κουφώματος) και φθορά σε οποιοδήποτε υλικό που έχει προκληθεί από καιρικές συνθήκες, κεραυνούς, σεισμούς, πλημμύρες κοκ.

Η εταιρία δύναται να διακόψει την εγγύηση και τη σύνδεση στον κεντρικό σταθμό αποστολής sms σε περίπτωση μη αποπληρωμής του συνολικού συμφωνημένου ποσού ή σε οποιαδήποτε άλλη εκ' των παραπάνω περιπτώσεων, που έρχονται σε διένεξη με τους γενικούς όρους της εγγύησης.

Η εταιρία μπορεί να αλλάξει ή να τροποιήσει τους όρους εγγύησης μετά την πάροδο 15 ημερών από ανάρτηση στον ιστοτόπο της, για τις εγγυήσεις που είναι σε ισχύ την τότε ημερομηνία.

Η εταιρία προσφέρει σε κάθε νέα τοποθέτηση, κατά την κρίση της, δωρεάν σύνδεση σε κεντρικό σταθμό ειδοποίησης, αποστολής SMS και Email.

Τα χαρακτηριστικά του σταθμού και οι διαδικασίες ειδοποίησης είναι οι εξής:

Τα προς ειδοποίηση συμβάντα:

  1. Συναγερμός και από ποια ζώνη - περιοχή (αριθμητική ονομασία).

  2. πανικός από πληκτρολόγιο

  3. ιατρική ανάγκη από πληκτρολόγιο

  4. αναγγελία φωτιάς από πληκτρολόγιο

  5. Βλάβη μπαταριών συστήματος.

  6. Πτώση ρεύματος 220V

Τα συμβάντα που καταγράφονται και διατηρούνται τρεις (3) μήνες Ειδοποίηση μέσω Email.

  1. Όπλιση Γενική και από ποιο χρήστη (αριθμητικά).

  2. Όπλιση μερική (stay) και από ποιο χρήστη (αριθμητικά).

  3. Όπλιση μερική (sleep) και από ποιο χρήστη (αριθμητικά).

  4. Αυτόματη παράκαμψη ζώνης (αριθμητικά).

  5. Αφόπλιση και από ποιο χρήστη (αριθμητικά).

  6. Είσοδος στον προγραμματισμό (είσοδος εγκαταστάτη στο πρόγραμμα).

  7. Έξοδος από προγραμματισμό (έξοδος εγκαταστάτη από το πρόγραμμα).

  8. Επανεκκίνηση συστήματος.

  9. Όλα τα προηγούμενα σήματα συν τα δευτερεύοντα (χαμηλότερης σημασίας) σήματα.

  10. Βλάβες συστήματος.

Τα καταγραφόμενα συμβάντα διατηρούνται για 90 ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους. Τα σήματα αυτά είναι εμπιστευτικά, ανακοινώνονται και στέλνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ΜΟΝΟ στον ιδιοκτήτη του χώρου όπου έχει τοποθετηθεί το σύστημα.

Η διαδικασία αποστολής και λήψης των σημάτων είναι η εξής.

Από το χώρο που έχει τοποθετηθεί το σύστημα συναγερμού - ασφαλείας, σε κάθε ενέργεια που γίνεται, όπως όπλιση - αφόπλιση, συναγερμός και γενικά όλες οι ενέργειες που λαμβάνουν χώρα στο πληκτρολόγιο ή στα χειριστήρια, αν υπάρχουν, του συστήματος, το σύστημα ξεκινάει μια διαδικασία τηλεφωνικής κλήσης μέσω της επίγειας γραμμής τηλεφώνου PSTN. Η κλήση απαντάται από τον σταθμό αποστολής SMS και Email και στη συνέχεια ξεκινάει η κωδικοποιημένη αποστολή του σήματος, από την κεντρική μονάδα στον κεντρικό σταθμό. Με την ολοκλήρωση της αποστολής του κωδικοποιημένου σήματος, ο σταθμός ξεκινάει τη διαδικασία διαλογής του σήματος. Αν το σήμα ανήκει στην κατηγορία των προς ειδοποίηση σημάτων ξεκινάει η διαδικασία αποστολής SMS και Email στους τηλεφωνικούς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας και στο Email που έχουν καταχωρηθεί κατά την δημιουργία του πελάτη στον κεντρικό σταθμό (εγγραφή στοιχείων πελάτη).

Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι λόγω τηλεφωνικής κλήσης (σε σταθερή γραμμή αστικής χρέωσης) ενδέχεται να υπάρξει χρέωση για την τηλεφωνική κλήση (αν η τηλεφωνική γραμμή του πελάτη δεν διαθέτει πακέτο χρόνου δωρεάν κλήσεων). Η χρέωση σε κάθε περίπτωση είναι αστική χρέωση (αστική κλήση) και εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο του παρόχου σταθερής τηλεφωνίας του πελάτη. Σε περιπτώσεις χρήσης συσκευής κινητής τηλεφωνίας GSM οι χρεώσεις εξαρτώνται πάντα από τον τιμοκατάλογο του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.

Η αποστολή SMS είναι δυνατή μόνο σε περίπτωση συναγερμού ή βλάβης. Ως εκ τούτου τα σήματα που λαμβάνονται από τον κεντρικό σταθμό μαζί (στην ίδια τηλεφωνική κλήση), με την απενεργοποίηση - αφόπλιση του συστήματος απλά θα καταγράφονται και θα αποστέλλονται με Email αν έχει δοθεί.

Η σύνδεση στον σταθμό αποστολής SMS και Email μπορεί να διακοπεί σε περίπτωση παύσης ή μη έγκαιρης ανανέωσης της εγγύησης του συστήματος συναγερμού όπως περιγράφεται παραπάνω. Η διακοπή θα πρέπει να γίνει στο χώρο του πελάτη ή μέσω τηλεφωνικής σύνδεσης στην κεντρική μονάδα του συστήματος, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη. Σε περίπτωση μη επικοινωνίας του πελάτη με την εταιρία για τη διακοπή της σύνδεσης στον σταθμό ειδοποίησης SMS και Email η κλήση θα δρομολογείται σε black list και θα οδηγείται σε κλείσιμο της γραμμής. Αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στην τηλεφωνική σύνδεση του πελάτη. Η εταιρία δεν φέρει καμιά ευθύνη για δυσλειτουργίες της τηλεφωνικής γραμμής του πελάτη σε περιπτώσεις διακοπής της σύνδεσης από την εταιρία στον κεντρικό σταθμό αποστολής SMS και Email.

Η λειτουργία του κεντρικού σταθμού είναι αδιάλειπτη και έχουν ληφθεί όλα τα μέσα για την αποφυγή δυσλειτουργιών και 24ωρης παροχής τροφοδοσίας του κεντρικού σταθμού. Η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν δυσλειτουργίες που μπορεί να προκληθούν στον κεντρικό σταθμό από καιρικές συνθήκες, κεραυνούς, σεισμούς, πλημμύρες κοκ.