Υποστήριξη Πελατών
Τεχνική Υποστήριξη συναγερμού
Υποστήριξη πελατών...
- Επί τόπου επίσκεψη στο χώρο, μετά από ραντεβού, για μελέτη του συστήματος συναγερμού και κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης.
- Επίσκεψη στο χώρο, μετά από ραντεβού, που διαθέτει σύστημα συναγερμού ή κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης για επισκευή, συντήρηση ή και αντικατάσταση μιας ή περισσότερων επί μέρους μονάδων, που αποτελούν ένα σύστημα συναγερμού ή κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης.
- Τηλεφωνική γραμμή 24ωρη αυτόματης τηλεφωνήτριας, που μπορείνα δώσει 24 ώρες το 24ωρο οδηγίες χρήστη για συστήματα συναγερμού που έχουμε τοποθετήσει.
- Τηλεφωνική υπηρεσία light service για επίλυση τυχών προβλημάτων όπως: προγραμματισμοί για χρόνους, αλλαγή τηλεφώνων κλήσης κα.
Αποστολή Email για όλα τα σήματα που στέλνει το σύστημα συναγερμού, ΑΜΕΣΑ και χωρίς καμιά καθυστέρηση.
Πως αλλάζουμε κωδικό σε σύστημα PARADOX SP.
Η παρακάτω διαδικασία ισχύει για κεντρικές μονάδες PARADOX σειράς SP (PARADOX SP4000, PARADOX SP5500, PARADOX SP6000 και PARADOX SP7000)
Για πληκτρολόγια PARADOX K10V, K10H, PARADOX K32LED+, PARADOX K32LCD+, PARADOX K35, PARADOX K636
Μπορείτε να δείτε τη διαδικασία αλλαγής κωδικού σε πληκτρολόγιο K10V εδώ.
Μπορείτε να δείτε τη διαδικασία αλλαγής κωδικού σε πληκτρολόγιο K32LCD+ εδώ.
Αλλαγή Μπαταριών Συναγερμού: Γιατί Είναι Απαραίτητη;
Η αλλαγή μπαταριών στο σύστημα συναγερμού σας είναι μια βασική ενέργεια συντήρησης που πρέπει να πραγματοποιείται προληπτικά ανά δύο χρόνια. Αυτή η συνήθεια διασφαλίζει τη σωστή λειτουργία του συστήματος και αποτρέπει προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την εξάντληση της μπαταρίας.